Het schooljaar is weer begonnen, mini update.

Dat dus!

Ik zit nu in de tweede van mijn HBO studie Social Work, het stagejaar. Ik loop stage in een woning bij mensen met een verstandelijke beperking voor 20 uur per week en ik ga op dinsdag naar school. Ik heb het hier heel erg naar m’n zin, gelukkig!

Ik zit er over na te denken -alweer- om deze blog op te pakken of te gaan vloggen of iets anders leuks te doen. Maar ik weet nog niet wat precies of of het echt doorgaat. Ik vlog nu soms op snapchat maar ik weet dat sommige mensen dat heel erg irritant vinden, dat is lastig. Ik heb een vlogcamera maar op mijn stage filmen gaat sowieso niet en daar spendeer ik naast school toch drie kwart van mijn week. Ik ga eens kijken wat ik kan doen. Een my life in pictures o.i.d. is ook leuk, maar ik fotografeer nooit zo heel veel en anders zet ik het direct op instagram. Ik ga eens kijken wat leuk is en wie weet.

Voor de rest ben ik klaar met scouting als jeugdlid. Vanaf oktober ga ik stage lopen als leiding bij alle speltakken om de week. Vanaf maart kan ik er dan voor kiezen of ik echt leiding wil worden of niet. De groep waar ik nu bij kan is de stam, maar dit is op vrijdag avond en dan heb ik vaak/altijd stage. Lastig dus. Ook hiervoor ga ik nog eens zien hoe ik dit op ga pakken.

Verder heb ik niet zo heel veel te vertellen. Ik heb op het moment gewoon een heel leuk leven en ik doe heel veel leuke dingen. Alles gaat goed met me en ik heb mijn propedeuse gehaald. Ik spreek jullie later!

Liefs Kaylee

Geef een reactie

