De fun van een tentamenweek

largeIk heb tentamenweek en I love it. De fun en de nonfun van een tentamenweek voor mij ga ik hieronder bespreken. Ook vertel ik nog iets leuks over mijn zomervakantie. Ik vind tentamenweken chill. Ik had vorige week een toetsweek en deze week een herkansweek. In totaal moet ik drie dagen naar school. Gewoon een soort vakantie dus!

Niet alles aan een tentamenweek is leuk; ik verlies namelijk vaak het overzicht en kan niet goed snel leren als ik 6 toetsen tegelijk moet leren. Gelukkig had ik er niet zoveel. Mijn Engels tentamen ging super, daar had ik een 8 voor. Mijn tentamen vanochtend ging ook wel oké, en morgen heb ik er ook nog een. Ik ben benieuwd. Ik hoef niet per sé mijn propedeuse te halen dit jaar, maar het zou wel een leuke bijkomstigheid zijn: 18 jaar en je HBO propedeuse op zak. Dat hebben niet heel veel mensen.

Nu naar mijn zomervakantie: Ik ga een weekje op zomerkamp naar Luxemburg en daarna vertrek ik voor 4 weken naar Frankrijk om te werken. Ik heb hier superveel zin in en heb ook al een reisblog aangemaakt. Ook heb ik al een mini wreck this journal gekregen en ik krijg als vervroegd verjaardagscadeau nog een vlogcamera om lekker te kunnen vloggen in Frankrijk. Ik heb er zoveel zin in!

Dit was weer even een update, meer heb ik niet te vertellen.
Liefs en xxxx
 

Geef een reactie

