Dromen die ik vroeger had

Ik zat laatst terug te lezen op een blog die ik in 2012 bij hield. Ik schreef daar echt vaak op. Vooral tags en bucketlist artikelen. Bij die bucketlist artikelen moest ik een aantal keer gniffelen om de leuke dingen die ik zei, maar ook de dingen die al uitgekomen zijn.

Zo schreef ik bijvoorbeeld hier  dat ik heel erg graag naar Londen en New York wilde. Dat is uitgekomen en daar ben ik ook heel blij mee. Maar wat ik erg grappig vond is dat ik schreef over LowLands. Toen ik 14 was was ik echt in de ban van LowLands en ik schreef op mijn blog dat ik zo blij was dat ik over 2 jaar ein-de-lijk mocht. Intussen ben ik bijna 18 en is het nog steeds niet gebeurd. Ik schrijf ook dat ik naar Curaçao wil, dat wil ik nog steeds. Mallorca en Saint-Tropez staan ook nog steeds op mijn lijstje.

Ook schreef ik hier  dat ik graag naar Walibi wou, dat is intussen gebeurd (en het was awesome). Ik wil naar mysteryland, tomorrowland, Solar weekend, journalistiek studeren, op tv komen en skittles vodka maken (oh god,  ik was 13 of 14). Why? Waarom zou ik een artikel als dit op mijn blog zetten, haha. Wat een bucket list man, ik heb intussen helemaal niks gedaan en voel ook niet echt de intentie om iets van die bucketlist te gaan doen.

Had jij ook van die rare dromen vroegen? Nou, dit waren de mijne.

Mijn huidige bucket list is te zien op mijn blog. Wellicht lach ik mezelf over 5 jaar uit om die rampzalige dingen…

Geef een reactie

