Wreck this journal everywhere

DSCN0471

Ik heb vandaag het Wreck this Journal everywhere binnengekregen en ik wil er graag iets over schrijven! Lees verder als je benieuwd bent naar dit boekje van Keri Smith 🙂Nou, het Wreck this Journal everywhere dus. Ik heb deze gekregen van mijn moeder als dagboekje voor mijn zomerbaan in Frankrijk. Als ik hier elke dag een bladzijde probeer in te doen heb ik voor altijd een herinnering.  Verder naar de inhoud!

Het eerste wat me opviel is dat het boekje errug klein is: zie hier het boekje vergeleken met mijn hand.

DSCN0472

Het is dus ongeveer even groot als mijn hand, dat is wel eenie meenie. Wel is het stevig en zijn de bladzijdes echt mooi en van goede kwaliteit. Het boekje kostte 8 euro en dat vind ik het wel waard. Ondanks dat het een makkelijk in elkaar te zetten boekje is is het mooi afgewerkt en dat is natuurlijk ook belangrijk. Wel is het jammer dat je soms door de kleine bladzijdes amper plek hebt om een opdracht te maken. Je kan het dan wel op de andere bladzijde maken, maar als je die er uit moet scheuren voor een opdracht ben je die andere opdracht weer kwijt. Volgen jullie me nog? 😉

Ik heb ook foto’s gemaakt van een aantal opdrachten en van de achterkant, waar ze tips geven waar je het boek allemaal kunt ‘wrecken’. Zie deze hier.

DSCN0476

Onderweg, op reis, tijdens het fietsen, in de trein, overal en altijd. Het is dus wel duidelijk waar dit boekje voor bedoeld is: echt voor op reis, op bijzondere plekken en zeker niet in je kamer. Deze gaat zeker goed van pas komen in Frankrijk!

DSCN0477

Willekeurige opdracht: schrijf alle straatnamen bij jou in de buurt op. Superleuk, zo kan je later nog op google maps kijken waar je was.

DSCN0478

Deze opdracht vind ik super leuk en creatief en ik wil hiervan ook meteen de letters inkleuren! Super leuk, maar dat ga ik bewaren voor later natuurlijk.

Kortom: Ik ben super dol op dit boekje en ik vind het echt supervet! Je kan het kopen bij bol.com voor 8/9 euro!

Geef een reactie

