Misschien toch nog wel

De afgelopen dagen is er iets wat door mijn hoofd ronddwarrelt; een blog. Ik wilde er bijna eentje gaan aanmaken, tot ik besefte dat deze nog gewoon online staat.

Het is mij nog niet duidelijk wat ik precies wil gaan doen, maar ik wil weer af en toe een stukje schrijven over dingen die mij aanspreken.

Ik ben geen schrijftalent en studeer geen journalistiek of communicatie, maar ik vind het zelf vooral heel leuk. Wel wil ik mijn naam + lay out aan gaan passen.

Je hoort van me!

Liefs

Geef een reactie

