Ik ga naar het HBO!

De laatste keer dat ik jullie sprak was de vakantie net begonnen en intussen is de vakantie alweer klaar.
10343001_294171080762684_5062692635913536189_n
Ik ben naar Luxemburg geweest met scouting en dit is de foto van de heenreis. Het was een hele gezellige week en ik ben weer lekker met mijn lieve vriendinnetjes geweest. Wat hou ik toch van deze vakanties!
met frank
Ik ben ook naar Ieperfest geweest met een goede vriend van me en een vriendinnetje. Lekker een weekend raven op hardcore en metal. Het was heel leuk en zeker voor herhaling vatbaar!
met mary

Wat heb jij allemaal gedaan in je vakantie?

Liefs

Geef een reactie

