It’s been a while

But I’m back! In de tussentijd ben ik jarig geweest en heb ik mijn verjaardag gevierd. Ook zit ik nu weer op school, saaaai! Gelukkig heb ik een fijn rooster en nog geen huiswerk. Ik heb een leuke h&m bestelling geplaatst, kijk maar ;o

 

PicMonkey Collagedgd yigd

Wauw grote foto, maar dit heb ik besteld en ik ben er zo dol op!! Dit is een prachtige hipster foto collage bewerkt via pickmonkey, dus dat galazy zit niet op de schoenen helaas.. Ze komen pas eind augustus aan en de muts half september but I don’t care I love it!!

 

 

Geef een reactie

