Busy with my lay-out + exciting nieuws!

Hey guys!

Dus, zoals je ziet heb ik echt weer een hele saaie lay-out. Ik ben druk bezig met iemand regelen die voor mij een lay-out wil/kan ontwerpen hoe ik het wil. Ik ben heel picky en ik wil iets dat rustig is, maar niet saai. En met een leuk logo of een leuke header, maar dat weet ik nog allemaal niet. Mijn blog is dus een beetje onder progress op het moment. Dat betekend niet dat ik niet ga bloggen hoor, maar het zal er wat duf uitzien.

Nu over naar het exciting nieuws! Ik mag gaan bloggen voor http://www.scoutsworldwide.com over mijn scoutinggroep! Echt super leuk! Ik ga straks wat tikken en het naar die man sturen en dan komt het op de site. Ik moet het wel in Engels doen en het is publiek van over de hele wereld dus wel een beetje eng en we zien wel hoelang ik dat blijf doen. Ook heb ik me aangemeld als blogger op http://www.scholieren.com en daar krijg ik 1 september iets over te weten… Spannend!

Cuddle X

Geef een reactie

