Some news

Hi guys! Long time no see!

Ik vond het tijd voor weer een persoonlijke update dus taratataataa, hier ben ik! Ik ben bijna jarig! Zaterdag mag ik de bijzondere leeftijd van 16 jaren ontvangen! Ondanks dat het nou niet zo glorieus is heb ik er wel kei veel zin in want wie jarig is geeft een feestje en dat ga ik ook zeker doen! Niet al te groot, Justin Bieber en One Direction geven gewoon een privé optreden voor mijn 500 gasten. Joke. Gewoon een tuinfeestje.

Voor de rest heb ik een nieuwe baan, crewlid bij de Mac.. Het is niet alles maar ik heb er zin in en iedereen was aardig tegen me dus let’s godieho!

School begint bijna weer maar ik heb er zin in!! Dinsdag moet ik om 11 uur op school zijn voor mijn klas en mentor en introductie, woensdag beginnen mijn lessen weer. Ik heb een MTV agenda, een bloemetjes etui en saaie schriften die ik oppimp met tape. Eindexamenjaar, houd je ballen vast!

Dit was een kleine update uit mijn glorieuze leventje. Ik hoop jullie snel weer te zien!

Cuddle X

Geef een reactie

