Saaiste zomervakantie ooit

large

Terwijl al mijn vriendinnen al op vakantie zijn, zit ik me hier thuis dood te vervelen. Het is echt erg. Wat ga ik deze vakantie nog allemaal doen?Eigenlijk helemaal niet veel. Ik ga nog taarten bakken en een candy bark (een beetje van Teske afgekeken, maar ik had het al eens eerder gedaan) en een beetje werken. Volgende week zijn eindelijk mn lieve vriendinnetjes terug van vakantie voor een weekje lol en daarna ga ik zelf op vakantie. Daarna ben ik zelf jarig, sweet 16 WHOOP DIE FUCKING DOO EINDELIJK en ga ik dus ook een tof feestje geven en daarna is de vakantie alweer voorbij! Ik heb wel echt ontzettend uitgerust, het is nu m’n 3e week en naast kamp, werken en luieren heb ik nog niks uitgevoerd. Vanavond is er gelukkig ook al een vriendinnetje van me thuis dus daar ben ik super blij mee!

Wat ga jij deze vakantie nog doen? Let me know!

X

Geef een reactie

