Bijna vakantie!! Mijn vakantieplannen.

large

Nog een toetsweek en dan heb ik vakantie. Wat zijn mijn vakantieplannen en wat ga ik voor de rest allemaal nog doen? Lees verder!Ik zit nu trouwens nog in het weekend voor de toetsweek. Maandag begint ie en volgende week maandag is hij weer klaar. Ik heb 2 leertoetsen, 2 mondelinge toetsen en 2 teksten. Maar daar gaat het in deze post niet over. Ik ga namelijk naar Engeland! Yeah!

De eerste week van mijn vakantie, over nog maar 20 dagen ga ik met mijn scoutingroep een week naar Engeland. We gaan naar een pretpark, een dagje naar Londen, boogschieten, naar een kasteel en nog veel meer leuke dingen doen. Ik heb er zo belachelijk veel zin in en ik heb ook echt heel veel zin in Engels snoep en eten en drinken!! Mag ik nu al mijn tas in gaan pakken? 😉

Ik ga ook nog met mijn ouders een week naar Duitsland waar ik echt absoluut geen zin in heb. Het is gewoon op een niet zo leuk vakantiepark en ik ben er al 3x geweest dus ik ken het dorpje ook al aardig uit mijn hoofd en dat maakt het absoluut niet leuker. Maar gelukkig is het maar voor een weekje, vorig jaar heb ik me er 2 weken stierlijk verveeld. Gewoon heel veel leesboeken meenemen denk ik.

Voor de rest ga ik lekker werken, misschien nog een dagje shoppen, zomer vieren en mijn verjaardag vieren. Aan het eind van de vakantie, op 17 augustus word ik namelijk alweer 16 jaar! Ik heb een superleuke fiets uitgekozen als verjaardagscadeautje en ik heb er echt zin in!

Dit zijn dus mijn vakantieplannen! Wat ga jij doen in de vakantie?

Geef een reactie

