Tag: And That’s Who I Am!

tumblr_mcqyv9sr6Z1rogngso1_500

Er is helaas iets misgegaan met de positie van sommige plaatjes, sorry!

 

Bij Teske zag ik deze leuke tag, en ik ga hem zelf ook doen. Bij deze tag is het de bedoeling dat je een aantal plaatjes van de Tumblr pagina afhaalt met daarin allerlei karaktereigenschappen.  Daarna ga je verklaren waarom jij die karaktereigenschappen hebt. Lees verder als je me beter wilt leren kennen!De eerste is dat ik dol ben op accenten. Als je me kent weet je dat ik zelfs lelijke accenten leuk vind en eigenlijk elk gek dingetje in iemands stem dat een ander niet heeft. Ik ga nu de foto’s per 4 bespreken…

tumblr_md1dtxOBHR1rogngso1_500  tumblr_md9yskhFYt1rogngso1_500

                                       tumblr_md6679Gghf1rogngso1_500  tumblr_mdbojnBlH31rogngso1_500

Als eerste ben ik heel naief. Ik weet dit zelf eigenlijk niet zo goed maar ik hoor het mensen gewoon heel erg vaak zeggen. Ik ben wel altijd makkelijk over dingen en vind niet altijd alles even eng en gevaarlijk en keur heel snel dingen goed. Waarschijnlijk veranderd dit nog wel als ik ouder wordt.

Ten tweede voel ik me niet altijd even fijn als ik alleen ben. Ik ben gewoon een mensenmens, en ik vind alleen zijn helemaal niet leuk. Al helemaal niet in stilte. Als ik dan alleen ben dan wil ik harde muziek op.

Ondanks dat ik graag harde muziek wil, ben ik nog nooit naar een concert geweest. Wel al eens naar K3 en ook een keer naar een festival maar een echt concert zoals 1D of Beyoncé laatst ben ik nog nooit geweest.

En ik heb huidproblemen. Ik slik de pil vanwege hevige acné en dit is echt geen pretje. Ik heb ook nog heel erge littekentjes overal en ik schaamde me er altijd extreem erg voor. Ik droeg altijd een sjaal en nooit eens een laag shirtje omdat ik overal acné had. Nu is dat gelukkig enorm veel verminderd en kan ik me ook weer zorgen maken over 1 puistje 😉  tumblr_mduikkDgEu1rogngso1_500 tumblr_mdpqq0MtGm1rogngso1_500                                                    tumblr_mdbolcpY1B1rogngso1_500   tumblr_mdgte03nul1rogngso1_500

Oke there we go again. Als eerste ben ik altijd iemand die hoi zegt tegen mensen die ik tegen kom op de fiets, ik weet ook niet waarom. Ik denk dat het beleefdheid is ofzo. Sommige mensen lachen ook niet terug en dat vind ik zo stom!

Als tweede is het dus best wel een zware, maar het is heel vervelend. Als iemand te dichtbij komt, ga ik diegene wegduwen. Terwijl ik het zo graag wil… Dat is echt balen en rottig maar ik moet daar aan werken en dan komt het wel goed, ondanks dat ik mensen heel slecht vertrouw.

Ik ben heel erg openhartig en eerlijk en ik zeg gewoon alles, no offence maar ik zeg gewoon altijd wat ik van dingen vind en ik schaam me daar ook niet voor. Ik ben er opzich wel trots op dat ik dat kan maar het is ook niet altijd handig…

En als laatste kan ik echt geen boeken wegleggen als ik er eenmaal in bezig ben, hij MOET en zal uitgaan. Ik hou ook enorm erg van lezen dus voor mij is het sowieso geen straf om boeken te lezen 🙂

tumblr_mdgti9UfJn1rogngso1_500 tumblr_mg7jwnsXBc1rogngso1_500 tumblr_mdzfdyN4Ih1rogngso1_500 tumblr_me1fegp9OM1rogngso1_500

Jaaa ik ben enthousiast en ik moet en zal altijd meedoen!! Ik sta nooit op de achtergrond en vind het ook altijd erg leuk om het middelpunt te zijn stiekem!

Ik ben echt enorm klef, ik wil knuffelen en kroelen in het bijzijn van anderen. Maakt me echt niks uit dat ze dan kijken maar ik wil mensen gewoon vastpakken en vasthouden!!

Ik ben verbaal eigenlijk vrij goed en durf ook veel, maar met woorden nog wel meer. Het is toch niet gelijk dat het bij diegene aankomt en er zit nog iets tussen, dus ik durf alles te zeggen via geschreven woorden.

En ik ben een mensenkijker, zoals heel erg veel mensen. Ik vind het heerlijk om naar mensen te kijken en over ze te oordelen. Cijfers geven voor uiterlijk of kleding, de naam raden, karakter raden of ze gewoon keihard uitlachen. Intens gemeen, maar wel heel leuk.

 tumblr_mf9ruvEV031rogngso1_500 tumblr_mfanvtkw0F1rogngso1_500 tumblr_mfanztNzIK1rogngso1_500 tumblr_mfbkvexRMd1rogngso1_500

Lijstjes maken vind ik keileuk. Ik heb ook net een nieuw notitieblok van de Hema met daarin ‘good ideas, big plans and other things.’ Ik weet nog niet wat ik er allemaal in wil gaan krabbelen, maar ik maak zo vaak lijstjes met dingen die ik mee wil nemen of moet doen, moet kopen, mensen die ik moet contacten en ga zo maar door. Het is heerlijk ontspannend en handig voor zo’n chaotisch persoon voor mij.

Ik weet niet welke kant ik op wil gaan met het leven. Er zijn zoveel dingen die ik wil doen en zien dat ik constant twijfel over mijn toekomst… Welk pad zal ik eens nemen….

Ik hou van lelijke truien yeah buddy!! En om aan te doen naar school is een ander verhaal, die drempel moet ik nog even over. Thuis draag ik wel volop mijn lelijke truien en met trots!

Ik ben constant verbaasd over hoe alles in elkaar zit. Laatst zei een vriendin weer iets waar ik van op keek en over nadacht. Hoe kan het dat je wimpers stoppen op wimperlengte en niet doorgroeien? Want je hoeft er nooit voor naar de kapper… Zo heb ik ook vragen over de wereld en over andere gekke aparte dingen. Ik vind het allemaal zo raar!

tumblr_mflnhrftoY1rogngso1_500 tumblr_mfr95gLPQ81rogngso1_500 tumblr_mfs2yxtQu31rogngso1_500 tumblr_mfs2zk1JHk1rogngso1_500

Ik durf onwijs veel. Ik durf veel te zeggen en veel te doen. En ik ben blij dat ik deze eigenschap heb. Het is toch iets om trots op te zijn dat je gewoon dingen durft.

Deze is een beetje van vroeger. Vroeger, in de tweede klas en een deel van de derde, vond ik mezelf heel lelijk en was ik super ontevreden over mezelf. Gelukkig is deze fase voorbij, maar het heeft toch wel een groot deel van mijn leven bepaald over hoe ik me voelde en wat ik deed en dat vind ik zonde…

Ik zie altijd het leuke in een situatie! Met mij is het sowieso altijd gezellig en ik los eeelk probleem op ;)! Haha, nee. Maar ik ben gewoon heel optimistisch.

Zoals ik al zei durf ik over internet veel meer te zeggen, dus ik denk dat ik wel leuker ben. In het echt ben ik soms een beetje verlegen en zelfs met mij is het wel eens ongemakkelijk stil tijdens een gesprek..

tumblr_mfs3cul8CV1rogngso1_500 tumblr_mfs3ijiNUM1rogngso1_500 tumblr_mcpe0mgd5l1rogngso1_500 tumblr_mg3wspsjE71rogngso1_500

Jaa boeken kopen is leuk! Leesboeken en boekjes om in te schrijven vind ik allemaal superleuk om te kopen en dan kapot te lezen. Ik hou ervan! Dit sluit ook gelijk aan op het tweede plaatje. Ik word verliefd op woorden, woorden zijn fijn en leuk. Woorden doen je goeden het zijn herinneringen. Woorden kunnen troost zijn.

Ik ben een enorme roddeltante en dat weet bijna iedereen. Er wordt ook nooit een groot geheim aan mij verteld, want binnen no way weet iedereen het. Best extreem en niet echt iets om trots op te zijn, maarja.. Dat ben ik!

En dan sluiten we af met een extreem vrolijke, ik geloof dat de mens vanbinnen door en door slecht en egoïstisch is. Want dat denk ik en ik kan dat niet echt goed verklaren, maar ik denk gewoon dat je altijd jezelf op 1 moet zetten en dat arrogantie een gunst is.

Bedankt voor het lezen van deze onwijs lange post en hopelijk vond je hem leuk!

Love xxx

Een gedachte over “Tag: And That’s Who I Am!

Geef een reactie

