Hallo!

large

Hallo allemaal! Ik ben terug. Ik heb echt lang niet geschreven, dus dit is een soort van persoonlijke update. Ik weet niet of hij lang gaat worden of kort, maar ik ga gewoon wat bullshit schrijven want dat is wel mijn ding.Vakantie. Goeie genade wat was ik er aan toe. Lekker 2 weken. Ik ga werken (jaa ik werk sinds februari bij de action!!!!), naar de primark, koninginnedag vieren en ook lekker een week op vakantie!

Na de meivakantie moet ik nog maar 4 weken ‘echt’ naar school, dan heb ik m’n toetsweek en dan wat van die prutweken waarbij je vrij bent en sportdag hebt enzo. Heb ik opzich wel zin in, want ik ben echt klaar met school hoor. Ik wil leuke dingen gaan doen en ik kan ook echt niet wachten tot de zomervakantie, want dan ga ik een week naar Engeland! Yesss!!

Hmm ja. Voor de rest gaat het eigenlijk wel goed met me. Ik ben uit mijn voorjaarsdip en ik heb de laatste tijd veel leuke dingen gedaan en er zitten ook weer enorm veel leuke dingen aan te komen, so i’m happy!

Weet je hé trouwens. Ik ga 25 juli om een tattoo. Een tatoe. Wow. I’m so excited. Ik weet nog niet precies wat maar ik denk dat ik iets op mn heup ga zetten. Spannend!

Ik ben klaar met schrijven lieve kittekatjes.

Liefs xx

Een gedachte over “Hallo!

Geef een reactie

