Mijn ASMR ervaring

54016.original

Zo erg ontspannen raken dat je bijna in je broek poept. Gekke gevoelens. Ook ik heb ASMR. Wat is het en hoe kan je het krijgen/stimuleren?

ASMR is een soort gevoel wat je kan krijgen van bepaalde filmpjes. Het kan een tinteling/kriebeling in je hoofd zijn, maar je kan er ook heel ontspannen van raken. Ik heb het tweede. Ik houd er van als mensen tegen me fluisteren in een fimpje, met voor de rest volledige stilte. Rammelgeluidjes, knisperen, heerlijk vind ik het allemaal.

Mijn favoriete asmr’ers zijn TheWaterWhispers.  Ik vind dit echt heerlijk en haar unboxing fimpjes zijn ook echt superlekker.

Wat is jou lievelings ASMR of ervaar je het niet? Let me know!

Geef een reactie

