Carnafuckingval.

71805_257651944364826_317860148_n_large

Carnaval. Ik vind het helemaal NIKS. Saai, stom, dom.

Ik vind het best leuk om me als een malle te verkleden en gek te doen, maar de muziek. Ik erger me echt super erg aan de muziek. De gebroerders Ko die zingen als mallen over een frikandel of een opblaaskrokodil zijn echt irritante dingen. Ik vind het echt stom. En iedereen gaat carnavallen dus er wordt constant aan me gevraagd of ik mee ga. Als het zover is kruip ik onder mijn dekbed met m’n telefoon en blijf ik liggen tot het over is. Als iemand dan aanbelt om me op te halen zeg ik gewoon dat ik ziek ben. Ik smeer wel make-up onder mijn ogen.

Voor mij carnaval maar dan met andere muziek. Leuke muziek.

Vind jij carnaval wel leuk of niet? Let me know!

Geef een reactie

