Little girl, big dreams.

tumblr_mfbqwgHWJE1rywna3o1_500_large

Klein meisje. Klein qua lengte en klein qua leeftijd. Nog maar 15 jaar. De hele wereld ligt voor me. Eigenlijk ben ik altijd al ‘carpe diem’ geweest, een beetje yolo. Gekke dingen doen, waarom niet, je leeft maar één keer, geniet ervan. Rare dingen deed ik, leuke dingen, vrolijke dingen. Feesten, party hardy, vriendinnen schaamden zich soms voor me, maar did I care? no.

De wereld ligt voor me, als een open boek. Ik kan er middenin springen om daarna een wirwar van gebeurtenissen te leven of ik kan netjes bij het begin beginnen en het mooi woord voor woord lezen. Leven is een moeilijk te lezen boek, maar check het.

Leef.

Geef een reactie

