Interview met Jiami !

springeeeh_zps9731b54c

Vandaag heb ik een interview met Jiami van www.lifesplash.nl voor jullie.  Benieuwd naar haar antwoorden? Lees snel verder!

1: Omschrijf jezelf in 10 woorden!
Oh moeilijk. Even denken… ambitieus, perfectionistisch, meisjesachtig, creatief, doorzetter, verlegen maar ook spontaan, prettig gestoord (duh). En verder weet ik het niet zo goed, haha!

2: Hoe ben je het bloggerswereldje ingerold?
Gewoon, bloggen! Vroeger heb ik het wel eens gedaan, maar stopte ik al snel. Nu voelt het allemaal heel anders, en heb ik er veel meer plezier in! Ik denk dat ik door bloggen nieuwe mensen ontmoette en dat zorgde er ook voor dat ik er in ben gerold.

3: Wat vond je de moeilijkste beslissing die met je blog hebt moeten maken?
De naam verzinnen, oh, wat heb ik daar lang over getreuzeld haha!

4: Hoe zou je je stijl omschrijven?
Simpel, maar ook weer chique en een beetje stoer tegelijk.

5: Hoe zouden vrienden/vriendinnen jou omschrijven?
Ik zal zeggen: vraag ’t hen! Ik denk dat ze me snel zullen beschrijven als iemand die altijd vrolijk is, veel lacht en veel met kleding bezig is.

ombre_zpsb2045ce4
6: Wat is tot nu je grootste succes?
Het feit dat ik er zo gelukkig van ben geworden. Dat noem ik mijn succes.

7: Wat zijn je ambities?
Mmmm, ik wil verder komen met mijn blog! En anders wil ik graag bij een modetijdschrift werken (die tweede is vrij cliché, ik weet het.)

8: Waar sta je over 5 jaar? Over 10 jaar? Over 20 jaar?
Over 5 jaar ben ik 18 jaar. Dan hoop ik dat ik mijn VWO heb afgerond en aan het studeren ben. Het liefst iets met media, journalistiek en communicatie. Over 10 jaar ben ik inmiddels 23 en wil ik een volop stundenten leventje lijden, gewoon, wat studenten doen. En over 20 jaar ben ik inmiddels al 33 en beginnen de rimpels (no, joke). Dan hoop ik van mijn blog mijn baan te kunnen maken en wie weet een paar jaar later of rond die tijd twee lieve kinderen te krijgen! En natuurlijk de man van mijn leven hebben ontmoet en ermee getrouwd zijn.

9: Hoe kijk je terug op je leven?
Leuk, hard, maar ook leerzaam.

10: Hoe houd jij je werk (blog) en je privéleven nog gescheiden?
De mensen om me heen weten van mijn blog en zijn er heel positief over. Maar ik vertel ze natuurlijk niet al mijn blog-geheimen en issues. Hey, dat is privé. En ook andersom: ik zal niet op mijn blog al die sappige roddels schrijven over hoe leuk die ene jongen is of wat een rare jurk dat meisje aanheeft. Voor de rest ben ik best open over mijn blog. Het hoort gewoon bij mij. ^^

Thanks Jiami!

Liefs

Geef een reactie

