Interview met Vera!

mijn_roze_dip_dye05

Vandaag heb ik voor jullie een interview met Vera van http://www.veracamilla.nl . Ben je benieuwd naar haar antwoorden op mijn vragen? Lees dan snel verder 🙂

1: Omschrijf jezelf in 10 woorden!
1. Ongeduldig
2. Perfectionistisch
3. Vrolijk
4. Flexibel
5. Humorvol
6. Denker
7. Dromer
8. Materialist
9. Onhandig
10. Blond

2: Hoe ben je het bloggerswereldje ingerold?
Door te beginnen met bloggen!

3: Wat vond je de moeilijkste beslissing die met je blog hebt moeten maken?
Weggaan bij mijn toenmalige zakelijke partner en een andere in de arm nemen. Het bleek achteraf wel een hele goede beslissing. (De zakelijke partner regelt al mijn advertenties ed., mijn inkomsten dus eigenlijk).

4: Hoe zou je je stijl omschrijven?
Pfoe! Klassiek, stoer, vrouwelijk en kleurrijk.

5: Hoe zouden vrienden/vriendinnen jou omschrijven?
Moeilijk! Dat zou ik niet weten eigenlijk.

vera

6: Wat is tot nu je grootste succes?
Lastig om te denken, zo denk ik niet. Ik vind het een groot succes dat ik op mij 17e al een geweldige baan heb gevonden.

7: Wat zijn je ambities?
Een nog grotere blog, en ook aanwezig zijn op TV en in tijdschriften, met bijvoorbeeld een column.

8: Waar sta je over 5 jaar? Over 10 jaar? Over 20 jaar?
Dat zie ik dan wel, ik laat het op me afkomen.

9: Hoe kijk je terug op je leven?
Haha, ik ben nog zo jong! Ik ben heel erg blij en prijs mezelf gelukkig met hoe mijn leven is gelopen en nog steeds loopt.

10: Hoe houd jij je werk (blog) en je privéleven nog gescheiden?
Niet!

Lieve Vera, super bedankt dat ik je mocht interviewen!

Liefs

Geef een reactie

