Spotify & music of the month ;)

spotify

Spotify! Ik gebruik het al superlang maar ik heb er eigenlijk nog nooit een woord over gerept op mijn blog. Vandaag besluit ik dat wél te gaan doen. 

Spotify is een soort supergrote muziekdatabase die werkelijk álle muziek heeft die er bestaat. Je kan je eigen afspeellijsten maken en die vervolgens delen met de hele wereld. Ik heb jammer genoeg geen premium, omdat dat geld kost.. Ik overleefd die reclame’s af en toe wel hoor.
Ik heb 1 afspeellijst, genaamd ‘hard gaan’ . Ik heb hier een foto van alle nummers die op dit moment in mijn lijst staan.

spotify muzieklijst

Dit is de muziek die ik op dit moment veel luister, dus gelijk een soort music of the month! Ik ga elke maand een nieuw stukje van mijn spotify bibliotheek op m’n blog zetten zodat jullie kunnen zien wat ik graag en vaak luister 🙂

Gebruik jij spotify? Naar wat luister je vaak op dit moment?

Liefs!

Geef een reactie

