Interview met Lisanne

lisannedikbenik

Hey allemaal! Vandaag heb ik voor jullie een interview met medeblogger Lisanne van http://www.lisanneleeft.nl. Ben je benieuwd naar haar antwoorden op mijn vragen? Lees dan snel verder (:

1: Omschrijf jezelf in 10 woorden!

Positief, blog-verslaafd, leergierig, creatief, dankbaar, nieuwsgierig, eigenwijs, vrolijk en harde werker.

2: Hoe ben je het bloggerswereldje ingerold?

Ik las altijd wel beautyblogs, dat vond ik wel heel erg leuk. Verder was ik op zoek naar een hobby, vanwege mijn beperkingen (ik heb fibromyalgie) waren er weinig mogelijkheden wat dat betreft. Ik was op zoek naar iets wat leuk en nuttig was, maar wat ook niet heel veel energie kostte. En there you have it, bloggen dus!

3: Wat vond je de moeilijkste beslissing die met je blog hebt moeten maken?

Pfoeh, ik denk dat ik niet echt moeilijke beslissingen heb moeten maken!

4: Hoe zou je je stijl omschrijven?

Persoonlijk met een feel-good tintje!

img5927se

5: Hoe zouden vrienden/vriendinnen jou omschrijven?

Haha, dat vind ik een hele goede vraag! Dat verschilt denk ik enorm met hoe goed mijn vrienden mij kennen. Mijn vriend omschrijft me bijvoorbeeld als een doorzetter en een harde werker, maar ik denk niet dat mijn vrienden die kant van mij kennen!

6: Wat is tot nu je grootste succes?

Mijn grootste succes? Ik denk het feit dat ik mijn eigen bedrijf begonnen ben. Dat is op zich natuurlijk geen succes, maar ik had nooit durven dromen dat het zo ver zou komen met mijn blog!

7: Wat zijn je ambities?

Ik wil graag mensen inspireren, aan het denken zetten, op weg helpen, een positievere instelling geven en als het kan zou ik daar mijn geld mee willen verdienen.

8: Waar sta je over 5 jaar? Over 10 jaar? Over 20 jaar?

Ik heb dan in elk geval (minstens een) boek geschreven en ik heb dan een leuke baan! Verder kijk ik gewoon naar wat de toekomst me zal brengen. Het zou saai zijn als je van tevoren weet waar je over 5, 10 of 20 jaar zou zijn. Het moet wel een beetje spannend blijven! Ik weet zeker dat er iets moois op mijn pad zal komen.

9: Hoe kijk je terug op je leven?

Haha, mijn leven is natuurlijk nog lang niet voorbij! (Tenminste, dat hoop ik). Tot nu toe was het heftig, maar met heel veel mooie momenten.

10: Hoe houd jij je werk (blog) en je privéleven nog gescheiden?

Moeilijk! Zoals ik al vertelde is het begonnen als hobby, maar ben ik het nu toch wel meer als werk gaan zien. Helemaal niet erg, maar ik zou er 24/7 mee bezig kunnen zijn. Mijn social media dieet helpt in elk geval al een hoop bij het maken van vrije tijd!

Lieve Lisanne, supererg bedankt dat je mijn vragen wilde beantwoorden! 

Liefs!

Geef een reactie

