Get to know me tag

8361320105_8df67a79d9_large

Hola! Vandaag heb ik de get to know me tag gedaan, omdat dat me gewoon een hele leuke tag leek! Ben je benieuwd naar wat feiten over mij? Lees dan snel verder 🙂  Geboortejaar?

1997 ftw 😀

Hoe lang ben je?
Klein, 1.61 gok ik.

Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd?
School neeee laat me slapen

Waar ben je op dit moment?
Achter m’n bureau, op m’n kamer.

Single/relatie?
Single

Beschrijf jezelf kort, maar krachtig: Leeuw

tumblr_mgblymWM7D1rbuecro1_400_large

Guy/Girlcrush:

Guycrush Zayn en girlcrush Ariana

Wat zou je op dit moment graag willen?
Een grote bak geld naast me.

Wat is je doel in het leven?
Leuke dingen doen, rocken, rollen, alluszzzzz

Waar ben je bang voor?
Vuur in een gebouw, spinnen, niet over gaan op school, donkerte.

Heb je je rijbewijs?
Nee, ik ben ook  nog maar 15.

Nagellak of lippenstift?
Niks, bah! Ik bijt nagels en lipmake-up vind ik afschuwelijk.

Wat is je favoriete seizoen van het jaar?
Zomer! Ik hou van warmte, lekkere avonden en ik ben dan jarig! 🙂

429384_10151307329993281_640575972_n_large

Wil je ooit gaan trouwen?
Denk het niet.. Het is alleeen maar geldtrekkerij en van mij niet nodig..

Ben je een healthy-freak?
Haha neeeeeeeee.. leve frietvet. Wat is dat spul toch handig haha!

Wat voor kleur haar en lengte heb je?
M’n kleur is een gemengde nepkleur, donkerblond achtig, en m’n lengte is nu.. Ehh ja, hoe leg ik dat uit? 10 of 15 centimeter boven mijn borst denk ik..

Welk kleding/of make-up item wil je op dit moment heel graag?
Genoeg! Een legerbroek, aztec broek, kleding met studs, spijkerbloesjes, docter martins met studs, mooie mac make-up, een nieuwe jas, een nieuwe bikini…

Heb je tattoos?
(Nog) niet. Ik blijf hier lekker wazig over, binnenkort volgt wel meer 😉

0_big_large

Heb je piercings?
Oorgaatjes.

Draag je een bril?
Nee.

Wat is jouw perfecte pizza?
Salami! 😀

Favoriete eten/drinken?
Eten is pizza salami, quiche, focaccia, boterhammen, pannenkoeken, tortellini, ravioli, macaroni, friet. Drinken is ijsthee zonder prik.

Wat is je favoriete parfum?
Lady gaga fame. Ik heb hem sinds de kerst in mijn bezit. Die ruikt echt extreem lekker.

Wat is het laatste wat je kocht?
Chocolade.

Wat deed je vanochtend om 08:00 uur?
Fietsen naar school.

tumblr_lgyup5SnnU1qhsj4io1__large

Favoriete ijsje?
Ik hou van heel erg veel ijsjes, dus ik heb niet 1 vaste keuze. Ik vind italiaans ijs heel lekker, maar dan zonder hoorntje. In een bakje.

Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op?
Ik slaap altijd licht, maar kan wel super lang slapen. Al vind ik het ook heerlijk om op een vrije dag vroeg op te staan, maar 9 van de 10 keer lukt het me niet.

Wat zijn je plannen voor 2013?
Leuke dingen doen, gelukkkig zijn.

Met hoeveel kussens slaap jij?
1 of 0, ik haat kussens. Ik slaap liever op m’n hand haha.

Ben je een ochtend of avond persoon?
Avond, ik voel me dan gewoon fijner en lekkerder. Het is niet zo dat ik een ochtendhumeur heb ofzo, maar ik voel me dan gewoon beter.

tumblr_mgbjupAS6x1rgepeno1_500_large

Ben je geordend of rommelig?
Deels. Ik ben van mezelf rommelig maar ik erger me aan rommel. Dat is echt raar hé, dat weet ik, maar intussen heb ik mijn rare trekken geaccepteerd.

Wat wil je op dit moment graag zien?
Heel veel geld in een bak naast me.

Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt?
Ik ben dan 25, dat is een coole leeftijd. Ik hoop gewoon gelukkig te zijn. En ik geloof in apple’s wijsheid : Because the people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.

Wie mis je op dit moment?
Niemand denk ik…

Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf?
Ehh ik heb werkelijk geen idee..

il_570xN.409246757_s5gl_large

Ben je verlegen?
Totally not, in een gesprek met mij zitten ook nooit ongemakkelijke stiltes, zo ben ik gewoon niet.

Heb je een accent?
Geen accent, al heb ik wel wat zeeuwse woorden en heb ik geen moeite met het lezen of verstaan van zeeuws. Wel heb ik soms een ‘errrr’ en nog wat andere gekke dingetjes in m’n stem.

Zussen/broers, hoe oud?
Ik heb een broertje van 12, Milan.

Hoe ziet jouw dagelijkse leven eruit?
Ik ga 5 dagen van de week naar school, de langste dag tot 4 uur en de kortste dag tot 14:10. Op zaterdag ga ik naar scouting en op zondag chill ik thuis en ik maak huiswerk.

Nou guys, dit was de tag! Ik hoop dat jullie hem leuk vonden en niet al te lang. Alle foto’s komen van hier.

Liefs, Kaylee

Geef een reactie

